DECEMBER 25th

  2012-12-25 / 16:26:00 / Allmänt /
 
Insåg ganska snabbt igår att bilden jag la upp på min väska då, var väldigt ful och gav inte väskan en fin bild överhuvudtaget, så här har ni finare bilder på väskan! Älskar den verkligen, den ska helt klart få hänga med mig till USA.
Linnéa kom och väckte mig klockan 13.00(!!!!) idag, jag sover aldrig så länge men antagligen så berodde det på att jag låg och tittade på White Collar till halv två inatt. Det sista avsnittet slutade så himla bra så jag håller nu på att ladda ner säsong 2. Ska lägga mig i mitt nystädade rum och titta på några avsnitt sen när den är färdig laddad.
Har precis ätit lite julmat igen, det va gott idag också men det blir lite mycket tillslut, glad att det bara är jul en gång om året haha!
På Au Pair fronten går det lite segt, är som sagt ute på sidan nu där familjerna kan se att jag är "available" så jag tittar min mejl säkert 10 gånger om dagen för att se om någon familj vill prata med mig men inget har hänt än, det kanske inte är så konstigt, det är ju julafton där idag och helgdagar ett par dagar till. Får vänta till efter nyår kanske.
 
Ha det gött!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious