NEW YEARS EVE

  2012-12-30 / 21:43:00 / Allmänt /
Det är nyårsafton imorgon. Är alltid lite nervös för det nya året, vet egentligen inte varför. Men ett år går så himla snabbt, är orolig att jag inte njuter tillräckligt ibland! 2013 ska i alla fall bli riktigt bra, ska ju flytta till USA, längtar verkligen. Detta ska bli så himla roligt! 2012 har också varit jätte bra, har varit ute och rest två gånger, tagit körkort, tagit studenten, skaffat mig ett jobb & ansökt att åka som au pair.
Min nyårsafton kommer bestå av en middag hemma hos Sofie, vi är 4 tjejer som ska laga ihop en trerätters meny, sen ska vi in till Malmö och fira in det nya året, ska bli skoj!
 
Om vi inte hörs innan så vill jag önska er ett Gott Nytt År & var försiktiga!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious