UNDER THE MISTLETOE

  2012-12-03 / 18:55:33 / Allmänt /
Trodde inte att det skulle ta sån här tid att bli godkänd av organisationen i USA, kanske bara jag som har otur att det tar sån tid. Men har hört av mig till Malin på STS så hon skulle höra av sig till dom i USA, väntar på svar hela tiden! Vill att hela processen ska dra igång.
Under tiden jag väntar har jag läst ut 50 nyanser av mörker, jag kan inte släppa dom böckerna alltså, så himla bra! Den sista boken i triologin kommer inte ut förrän i Januari, så nu måste jag vänta en hel månad, kanske inte så lång tid men det känns som en evighet haha.
Imorgon är det äntligen dags för Victoria Secret's Fashion Show, Justin är med(vilket gör mig lycklig). Rihanna& Bruno Mars är också med, ska försöka hitta någon sida så att man kan se det på datorn.
 
Juste, det har kommit snö till Skåne också, jag älskar snö har jag kommit på! Det är så himla fint, lite trist att det blir mörkt så snabbt hihi.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious