AS LONG AS YOU LOVE ME

  2012-11-15 / 19:41:38 / Allmänt /
Tjenixen,
Har bestämt mig att jag helt enkelt får strunta i Justin Bieber konserten(gör ont i hela mig att skriva den meningen). Men det får bli så helt enkelt, vill inte gå och vänta alldeles för länge på att åka iväg. Har börjat bli mer och mer orolig över att åka iväg, inte det att jag ångrar mig absolut inte, utan jag känner mer att jag är orolig att jag inte kommer hitta några vänner där. Jag är inte den personen som har svårt att prata eller skaffa mig kompisar så jag vet egentligen inte varför jag är orolig, det löser sig nog.
Pratade med Malin från STS idag så vi gick igenom min ansökan och allting ser bra ut, hon rekommenderade mig dock att jag skulle göra en video så familjerna kan titta på den så det hade jag tänkt göra nu i helgen, gillar inte idéen med att sitta och stirra in i en videokamera och prata engelska men det ska nog gå bra, får lägga till lite olika bilder och sånt.
Imorgon är det fredag vilket är otroligt skönt, ska på bio med Matilda i malmö och se Breaking Dawn part 2, alla säger att den ska vara jätte bra så vi får hoppas på det.
 
Ciao
 
Skaffat mig världens finaste album också
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious