INTERVJU

  2012-11-09 / 19:19:46 / Allmänt /
Halli Hallå
Sen sist jag skrev har det hänt en del, jag har nämligen varit på den personliga intervjun. Jag var verkligen jätte nervös innan jag skulle träffa tjejen som jag skulle intervjua mig. Vi träffades i alla fall vid Hilton hotellet i Malmö, redan där var jag nervös, att jag skulle ta fel person eller stå och vänta alldeles för länge. Men Ida, som hon heter, skickade ett sms lite innan och skrev att jag skulle skriva till henne när jag närmade mig så att jag inte behövde stå och vänta så länge, jag stod vid hotellet i några sekunder bara sen kom Ida. Man såg nästan att det var hon även om jag aldrig träffat henne, det första mötet gick alltså bra. Sen pratade vi lite om Au Pair osv när vi var på väg till ett café i närheten, vi slog oss ner på cafeét och så började hela intervjun, jag fick svara på 75 olika frågor på engelska, inget svårt alls, sen hade jag skrivit ner lite frågor som jag hade så då svarade hon på dom och vi pratade i allmänhet om hur det var att vara au pair. Sen kom den engelska delen, gick hur bra som helst, min engelska gick bra tyckte jag och det var mest olika situationer jag skulle svara på, hur jag hade gjort i dem och lite sånt. Sen var det typ, varför jag ville bli au pair osv. Sen när intervjun var klar så åkte jag hem till lilla Skurup igen.
 
Dagen efter fick jag mejl av Malin från STS, jag hade visst skickat in mina kopior på allting och hon ville ha originalen, så fick skicka dom med posten. Sen fick jag polisregistret igår så det skickade jag iväg till Malin idag. Snart färdi med AuPair roomet också. Så det känns som jag har läget under kontroll, gött!
 
Nu ska jag titta på X-Factor med mamma&linnea.
Trevlig Helg!
 
Tumblr_m654mr6zrz1rryeyao1_500_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious