AND SO IT BEGINS..

  2012-10-16 / 19:44:26 / Förberedelser /
Shit, fick mejl från STS idag en intervjuare ska snart höra av sig till mig så att vi kan boka tid för intervjun, läskigt men kul! Fick även en hel check lista på vad jag ska ha med mig till intervjun, och det är en del om man säger så haha. Börjar verkligen kännas att man ska åka nu, känns jätte konstigt att just JAG ska åka, jag som alltid har läst andras bloggar och deras processer, men nu händer det lilla mig också.
Kom på att jag måste förnya mitt pass, för det går ut i oktober så får ringa och fixa det, hur man nu gör det haha.. Har noll koll. Sen måste jag boka tid för hälsoundersökning också, får ringa rydsgårdshälsan imorgon(älskar rydsgård haha)
Sen har jag bara en childcare reference men jag praoade på ett dagis i åttan också så jag måste ringa STS imorgon och höra om jag kan använda det som en referens, HOPPAS!
 
Detta är i alla fall vad jag ska ha med mig till intervjun;

Att ha med sig till intervjunn;

Medical Form

(Om du inte varit på läkarundersökningen vill vi att du meddelar intervjuaren när du har en tid)


Polisregister (Om du inte fått det innan intervjun meddelar du intervjuaren när du beställde det och betalade)
2 st Childcare References (Ska vara från två olika personer/ställen och du får ej vara släkt med dem)
1 Personal Reference (Ej släkt och ej jobbat med barn med denna person)
Au Pair Agreement (Signera både på fram och baksida)
Kopia på körkort
Kopia på pass
Kopia gymnasiebetyg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious