WELCOME ELIN

  2012-10-02 / 18:22:58 / Förberedelser /

Jag fick mejl av STS igår att de fått in min anmälan! Nu ska jag betala ansökningsavgiften & sen drar allt igång.
Ibland känns det verkligen skit kul att jag ska åka och jag tycker verkligen att det ska bli kul! Men sen när jag riktigt tänker efter vad det är jag håller på med tänker jag bara "jag är fan inte klok". Jag ska flytta från mitt hemland, min familj, mitt hem och mina vänner. Istället flyttar jag till ett okänt land, ingen familj och inga vänner. Alldeles ensam.
Men sen kan jag tänka såhär också; jag flyttar till landet jag älskar, jag skaffar mig nya vänner och en ny familj samt ett nytt hem. Och allting kommer finnas kvar här i Sverige när jag kommer hem.
Detta ska bli skit kul! Längtar såå mycket.

Förresten.. Idag är det endast 200 dagar kvar till Justin Bieber konserten, taggad tjej som skriver!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious