DAY 2

  2013-04-17 / 04:44:02 / Livet som au pair /
 
 
 
Hej, eftersom nätverket är totalt kaos uppe på hotellrummet fick jag åka ner till hotelllobbyn som jag nu sitter i, jag är ganska trött men jag tänkte att jag ville skriva så att ni kan ha något att läsa när ni vaknar!
Idag har vi i alla fall haft lektioner från 8-4 ungefär.. jätte tråkiga lektioner med onödig information som man redan vet om likom men ibland kan där vara lite nyttig information som man snappar upp. Efter lektionerna så var det dags för New York turen.. Jätte roligt att komma in till New York! Började då förstå lite smått att jag verkligen är här men jag tycker fortfarande att det är svårt att förstå. Jag saknar er alla där hemma i alla fall, saknar inte Sverige än men vill bara krama om er.
Trivs jätte bra med svenskarna här och det känns skönt att man inte är den enda svensken. Kommer inte på något mer att skriva nu så jag lägger bara upp några bilder och tackar för mig, vi hörs imorgon! Puss och kram från New York.
 
Ser ni oss på storbilden förresten? Bilderna kom inte i någon ordning men det tar sån tid att ladda upp bilder så det får bli såhär!


Mamma

Ser mysigt ut på bilderna, skulle gärna också varit där. Saknar dig också men vi träffas ganska snart. Puss puss

2013-04-17 @ 06:19:49
Anonym

Har letat på bilden, tror kanske jag har hittat er. Var är bilden tagen?

2013-04-17 @ 06:30:02
Anonym

Yepps jag har hittat er :) läckert med times square på kvällen kan jag tro.
Fortsätt att ha det bra!!

Kram /p

2013-04-17 @ 07:40:17
L

Jag ser inte er! Fint klädd du är och jucien ser god ut! Enjoy life sistah!!! Puss

2013-04-17 @ 07:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious