DET SISTA

  2013-04-11 / 15:10:54 / Förberedelser /

Sen sist vi sågs har jag fixat alla mina papper så de är färdiga nu, slått in presenterna till min värdfamilj. Handlat det sista så som schampoo och balsam. Samt spenderat 103 spänn inne på hemmakväll.. Så nu klarar jag mig u godisväg några dagar ;-)

O juste.. Har ju spraytannat mig också, blev jätte nöjd så nu är jag brun och fin lagom till resan! Sjukt ful bild på mig men ville mest visa brännan. Puss



therese

Hejhej, såg att du har kommenterat på min blogg. Självklart kan vi ses, är ju lite ny här,fortfarande. så har vart i city varje helg haha.. Men bara att höra av dig när du väll har kommit på plats och så :)
https://www.facebook.com/therese.claesson.77
Enklare på fb :D

2013-04-14 @ 05:00:12
URL: http://thereseaupair.devote.se
Felicia

Heeej Elin, vart i nalmö gjorde du spray tanning? Hoppas du har det bra i USA!

Svar: Hejsan, jag gjorde det hos Golide tror jag hon hette.. sök på det på google så hittar du nog det där :)
Elin Nilsson

2013-05-07 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious