FÖRSTA LÖRDAGEN IN LIVINGSTON

  2013-04-20 / 23:37:28 / Livet som au pair /
 
Hejsan Sverige.. Här har ni bilden jag kör runt med, fick ju en förfrågan på hur den såg ut så här har ni den! Den är verkligen jätte bra att köra och den känns säkert så det är toppen! Idag har jag upplevt min första lördag här i Livingston, jag har duschat för första gången här i huset(onödig information jag vet haha) och sen så körde värdmamman mig runt så jag får lite ordning på allt, börjar hitta lite här men det är fortfarande svårt, sen så hämtade vi den minsta tjejen och min värdpappa sen så åkte vi och åt på ett italienskt ställe, tog bara en pizza slice för jag var inte så jätte hungrig. Nu har jag precis kommit hem från Livingson Mall, körde dit alldeles själv och gick runt och kollade i lite affärer, jag köpte mig en scrub Bath&Body Works för min hud är helt konstig, jag spraytannade ju mig innan jag åkte så nu när det håller på att gå av ser det konstigt ut så jag tänkte skrubba bort det.. Sen gick jag in på Hollister och köpte mig en god body mist, inte en riktig parfym utan man tar den på hela kroppen, ni vet vilken doft det är, den vi alltid tar lite av när vi är där inne.. så nu luktar det riktigt gott på mitt rum för jag ställde den där inne och sprutade lite! Sen hittade jag ett par jätte fina Nike skor som jag ville ha, verkligen jätte fina men dom fanns såklart inte i min storlek, dom sa att dom kunde beställa dom så om jag inte hittar det någon annanstans så kan jag ju gå tillbaka där så dom kan beställa dom till mig.
 
Hoppas ni har det bra i Sverige och att Justin är bra ikväll.. Tänker på er exakt hela tiden. Pussar från andra sidan atlanten.


Your brother from another mother

Det ser ut att flyta på bra där på andra sidan sjön. Kan du inte ta lite bilder på ditt rum? Jag vill se hur du bor. Om det inte blir för privat. Hihi :D

Bye Bye

2013-04-21 @ 00:34:33
Dad

Jättefin car.. Men den slår ej pymen..
Nu åker jag till Bedinge o spelar golf :)
Hoppas det gick bra igårkväll, vi hörs kanske senare idag

Kram

2013-04-21 @ 08:37:06
Mamma

Häftig bil. Var det lätt att hitta i livingston? Hoppas att du hittar skorna någon annanstans, så att du kan böja träna. Justin var bra, enorm show. Jag var inte den enda mamman där. Massor massor av pussar och kramar i retur. Love you

2013-04-21 @ 09:43:27
Farmor & Farfar

Ja du Elin den bilen åker du säkert i. Hoppas att allt är ok. Kramar från oss.

2013-04-21 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious