JT

  2013-04-26 / 04:14:13 / Livet som au pair /
 
Tjejer och killar, män och kvinnor, töser och pågar.. Jag har en ny kändis crush, jag vet nu tänker ni säkert.. "Har hon inte redan haft en crush på exakt alla manliga kändisar?" Svar nej. Den här puddingen är min nya crush, låt mig presentera min kanske blivande man Justin Timberlake(om det inte blir Harry Styles, Justin Bieber, Brad Pitt, Jude Law, Matt Bomer, David Beckham, Louis Tomlinson, Anton Ewald, Douglas Booth eller Bradley Cooper förstås) Hans nya album är verkligen jätte bra och han va med på Ellen idag, men jag glömde att spela in det så ska försöka hitta någon sida att se avsnittet på! Så har har ni honom, jag tror att ha kommer uppträda på bröllopet eller så hyr vi in Beyonce så hon kan sjunga en fin låt för oss så att vi kan dansa tillsammans. Elin Timberlake.. Lägg det på minnet.


Dad

Haha.. Vad hände med dom killarna i Skurup ? Du vet Linnéas kompisar ( den långa och han på cykel )

Men om du känner för Justin, so go for it ;) Beyonce är välkommen...

Ha en underbar Dag !!
Knus

2013-04-26 @ 10:51:52
Mamma

Jag gokänner honom som svärson, och kan inte Beyonce sjunga så ställer jag upp. Puss

2013-04-26 @ 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious