NIGHt

  2013-04-30 / 02:41:37 / Livet som au pair /

Ni är ju för gulliga med lapparna.. Tack mamma! Jag blev himla glad av lappen!
Idag har jag varit på gymmet, städat, tvättat, organiserat i köket och sen har jag och min värdpappa lagat en jätte god wook, smakade nästan som hemma! Hela familjen ska försöka bli nyttiga här så det känns skönt, vill inte vara onyttig..
Sen har vi ändrat så att det är playdates på måndagar istället för tisdagar, så på tisdagar är det nu reading class istället, på ett nytt ställe dessutom, så det blir spännande att se om man hittar dit imorgon!
Hade en playdate här hemma idag, vilket gick väldigt bra! Nu ska jag städa på mitt rum.. Det ser för jävligt ut.
Förresten, hämtade min värdmamma på tågstationen nyss, och så sa hon i bilen att familjen verkligen gillade mig, och så hade värdpappan sagt till henne att jag körde bra och att dom gör allt för mig(hon tog som exempel att hämta mig mitt i natten haha, vilket redan har hänt) blev i alla fall jätte glad!



Linnéa

de är så himla gulliga, vill bita dom i rumpan!

2013-04-30 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious