TORSDAG

  2013-04-26 / 02:38:31 / Livet som au pair /

Halli hallå,
Idag har varit en bra dag, skypat med farfar och farmor, grattis igen farfar(även om du inte längre fyller år, men du gör det här så du får ett grattis till) sen skypade jag med min familj också! Känns alltid skönt att prata med folk där hemma, känns lättare då!
Sen va det dags för gymnastics och efter det åkte vi till den gamla au pairens pojkvän och åt där, mycket trevligt! Nu har jag nyss satt mig ner i soffan och tittar på MTV tillsammans med Daisy(hunden) sen ska jag gå och lägga mig och lyssna på Jag är Zlatan boken.. Fick tips hemifrån att man kunde ladda ner en app och lyssna på böcker.

Lite bilder från idag, jag och K(gamla au pairen) orkade inte sitta i den varma bilen och vänta på gymnastics.. Så vi åkte och köpte oss en frozen yogurt och satt oss i solen och tittade på folks stilar hur dom gick, ganska underhållande faktiskt.. Sen har jag även gått en runda med Daisy idag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious