WOODBURY

  2013-04-29 / 19:10:16 / Allmänt /
Hej!
Tänkte bara snabbt lägga in bilder på sakerna jag köpte på Woodbury Outlet när jag var där med Anna i söndags, hade det jätte trevligt och shoppade mycket fina saker! Idag är det måndag vilket innebär att jag är ledig från tio ungefär till kvart i fyra då jag ska hämta henne i skolan, så det är skönt! Har varit på gymmet med Julia så hon visade mig runt, vilket otroligt stort gym... Går inte att jämföra med något annat. Har lite bråttom för jag ska tvätta, laga mat och fixa på mitt rum innan jag ska hämta tjejen, ikväll ska det lagas wook, ska bli gott! Vi hörs mer när jag har tid att skriva igen.. Love you!
 
Skor från Nike, förlåt för fula bilder förresten
Ett par till, de här ska jag gymma i  och de andra använder jag under dagarna
Sjal från Tommy Hilfiger
Linne från en butik vars namn jag inte kan stava, det är det här linnet jag köpte till dig också Linnéa!
Tröja från Ralph Lauren
Och en förjäkla snygg plånbok från Michael Kors
 
 


Mamma

Mycket snyggt, du har bra smak. Skorna ser sköna ut och den där plånboken hade jag inte tackat nej til.kram

2013-04-29 @ 19:20:35
Dad

Snyggt!! Vänta bara till pappsi kommer.. Då ska där shoppas
Jag håller på att spara! På fredag ska jag kolla MFF med Olof , kul!

Sköt om dig, massor med kramar från mig

2013-04-29 @ 20:01:04
L

RL skjortan är fan 2 die 4!!

2013-04-29 @ 21:35:03
Brodern

Åååh vad fuskigt !! Jag vill med shoppa !! Inte alls avundsjuk !! Men jätte fina saker. Vad skönt att det verkar vara lite bättre med dig nu. Den där plånboken var riktigt snygg !! Och gymskorna såg för jäkla snygga ut också.

Kramar

2013-04-30 @ 01:36:12
Linn

hur är priserna? tex kabelstickade tröjan från RL och MK plånboken? tack. ska dit i september nämligen:)

2013-06-17 @ 07:17:00
Elin

Hej Linn!
Den kabelstickade minns jag inte vad den kostade men tror det är runt 50-60 dollar inte alls säker dock, ska till outleten på lördag så kan titta då :) plånboken kostade 100 dollar alltså 700 kronor :)

2013-06-18 @ 17:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious