WY WEEKEND

  2013-04-07 / 20:24:00 / Allmänt /
Har haft en jättebra helg, i fredags åkte jag in till Malmö för att gå ut och äta med Matilda, det var sista gången som vi sågs innan jag åker så det blev som en liten avskedsmiddag, första "hejdå:et" är officiellt gjort. Sen tog jag tåget till Lund och gjorde en spontangrej, stack med Sofie till Ulrik Munthers konsert på Mejeriet... Vi kunde inte en enda låt förutom mello-låtara men det va hur roligt som helst och vi blev som 14 år igen när Ulrik signerade våra armar.
I lördags var det dags för Dammstorp, inget ställe för mig ska jag säga er men hade ändå hyffsat roligt och idag var det dags för ännu en avskedsmiddag och hejdå nr.2.(Därav blommorna.. kommer ha fina blommor på mitt rum nu sista veckan i Swe) Åt middag med mormor, farfar, farmor och familjen och sa hejdå till farmor&farfar, mormor träffar jag senare i veckan så.. Även om det har varit två hejdå denna helgen så känner jag fortfarande ingenting, jag får lite seperationsångest ibland men det är det enda.. Förstår inte alls vad jag har framför mig, men när jag riktigt tänker efter och intalar mig själv vad det är jag ska göra tycker jag det ska bli riktigt roligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious