BACK ON TRACK

  2013-02-20 / 22:02:30 / Allmänt /

Imorgon ska jag äntligen tillbaka till jobbet igen efter ett par dagars soff-liggande. Ska bli skönt att få vara lite social igen haha. Mina dagar se bestått av tv tittande och hostande. Har tittat på hur många Kardashian avsnitt som helst, och även gått och fått ännu en ny crush på en kille. Kourtney Kardashians kille,Scott Disick. Även om alla tycker han är ett svin och det är han förmodligen så kan jag inte hjälpa att jag tycker att han är lite små sexig.. Jag och mina killar.. Kan helt ärligt knappt säga hur många "crushes" jag har just nu. Borde uppsöka psykolog.

1.Gjorde mig en ceasar-sallad 2.Min nya skinnjacka 3.Sjukt äcklig smoothie 4.Tv-tittande




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious