THANK GOD IT'S FRIDAY

  2013-02-22 / 19:07:32 / Allmänt /
Det är fredag och det innebär helg, hur skönt som helst! Som grädden på moset så hade mitt egen designade skal kommit med posten när jag kom hem från jobbet, jag är helnöjd. Helt klart det finaste skalet jag har haft!
Och fredagen blir bättre.. One Direction kom ut med en ny video idag till sin cover på Blondies låt "One way or another". Vet inte vad jag ska säga, fyfan vad Louis och Harry är snygga är typ det ända jag får fram.
Ikväll ska jag inte göra allt för mycket, ikväll klockan 23.00 närmare bestämt är det dock repris på Brit Awards och det ska jag sitta bänkad framför, och gissa vem som uppträder på galan? Ja, dom börjar på One och slutar på Direction.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious