MAIL

  2013-01-20 / 16:42:21 / Förberedelser /
Mejlade min värdfamilj(känns fortfarande jätte konstigt att jag har en värdfamilj haha) och skrev att jag hoppas dom hade en bra helg, dom är just nu i Vermont och åker skidor. Min värdpappas föräldrar har hus där och i Florida så de brukade åka till båda ställena någon gång under året.
Fick i alla fall ett svar att dom hade det bra, och sen fick jag även dotterns email adress(16 åriga dottern, inte 6 åringen haha). Min värdmamma gav mig den om jag ville "stay in touch" med dottern och det är självklart att jag vill det! Nu funderar jag bara på vad jag ska skriva till henne haha.. jag vill ju inte verka helt mysko! Ska försöka få ihop ett bra mejl.. kanske få in one direction i ett hörn.. för dom gillar vi ju båda två!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious