MY JOURNEY

  2013-01-19 / 22:42:00 / Allmänt /
Tänkte bara skriva hur lång tid det tog från det att jag ansökte till att jag fick en värdfamilj,
 
2012
27 september  - ansökte jag till STS Au Pair
20 december - kom ut på Aupair Care hemsidan så att familjer kunde börja kontakta mig
26 december - fick min första match som jag tackade nej till direkt då det inte kändes som den rätta familjen
30 december - fick min andra match, bokade en skype date med mamman som aldrig blev av och det blev inte mer med den familjen
 
2013
13 januari - match tre hörde av sig, skypade två gånger och det slutade med att detta blev min värdfamilj!
 
Det har ändå gått ganska snabbt från det att jag ansökte till att jag fick en värfamilj, även om det kändes att jag tittade min mejl 150 gånger om dagen under matchningsprocessen så gick det ganska snabbt trots allt.
 
Längtar så himla mycket till april, vill komma iväg och uppleva allt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious