JAG ORKAR INTE LÄNGRE

  2013-07-10 / 05:28:49 / Allmänt /
Jag ger snart upp(det är nu alla tror att jag inte trivs här borta eller att jag är självmordbenägen) men icke det inte... min kärlek för Harry Styles är för stor för att få plats i mitt hjärta.. Alltså han är SÅ perfekt, allt är så bra med honom. Han har ju släppt en ny låt nu, va han tvungen? Var han tvungen att släppa en lugn och fin låt? Han kunde ju åtminstone tagit en låt där han bara skriker eller något så hade jag inte blivit så fast.. Den här låten kära bloggläsare, är så bra att jag avlider, hans röst ska vi inte ens snacka om.
Och som grädde på det ljumma moset så pratar han amerikanska SÅ SÖTT, titta på videon och spola fram till 2.25 typ, när han säger "I live in the valley" Det blir för mycket det här... och sen kan jag inte sova heller... har för mycket energi.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious