Helg

  2013-06-15 / 05:33:45 / Livet som au pair /

Igår torsdag, träffade jag en tjej från Prag efter jag slutat jobba.. Åkte till starbucks och satt där nån timme innan jag åkte hem igen. Idag fredag så har jag gymmat, städat mitt rum, och sen avslutade jag min jobbdag med movienight med Z, vi tittade på Airbuddies och käkade popcorn. Efter jag slutat kom Hanna hit, vi körde och handlade saker till middagen som vi tillagade, som ni kan se på bilden. Jätte gott, men laxen smakade inte lax, smakade fisk men ja jag vet inte vad för fisk.. Inget vidare tyvärr. Provade en ny Ben&Jerry's smak idag.. Med kanelbullar i, alltså inte hela kanelbullar utan lite kanel och kakdeg, otroligt god! Det bästa är att där är en del över som jag kan äta imorgon kväll när Z lagt sig, ska nämligen jobba hela dagen imorgon också, inget mig emot då vi ska hänga vid poolen hela dagen! På söndag ska jag sova ut, och sen vid ett ska jag möta upp Hanna och vi ska göra en riktig svensk brunch, svenska pannkakor, bröd med ost och gurka, frukt och lite sånt! Nu ska jag sova, ska upp vid nio imorgon för att börja jobba.



Farmor & Farfar

Hej tjejen. Vi har också ätit lax i dag, med stekt bacon, nypotatis, morötter och en god sås till.
Vi var på "loppis" i går och sålde en massa skräp som vi hade på vinden, en kul grej som inbringade 1.000:- till sparbössan. de du.
Ha en fortsatt god vistelse over däääääär.

2013-06-16 @ 21:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious