14 MARS

  2013-03-14 / 22:05:23 / Allmänt /
Blir mest bara en massa mat och mobil bilder tycker jag, men det får ni stå ut med. Här har ni i alla fall min frukost imorse efter gymmet, väldigt gott kan jag säga er.
Imorgon är det en månad tills jag lämnar Sverige för USA i ett år, provpackade lite idag.. Glömde säkert något men väskan vägde i alla fall 16 kg vilket är toppen i och med att den bara får väga 23kg.
Har nog glömt att berätta men där är en annan tjej som också ska på samma förberedelsekurs som mig och tar samma flyg från Sthlm så jag är inte ensam när jag kommer till USA, så himla skönt! Plus att där är en annan tjej från Sverige som också ska på förberedelsekursen samtidigt som mig och den andra tjejen så än så länge är vi tre svenskar vad jag vet, hur kul som helst!
 
Nu ska jag sova, imorgon är det vilodag från gymmet. Ska ge mig själv en lång sovmorgon.
Puss, E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious