NU FÅR DET VARA BRA

  2013-03-20 / 11:04:50 / Allmänt /

Nu vill jag att ni svarar i kör: Nu får det vara bra precis som dom gubbarna gjorde i melodifestivalen om ni minns? Äsch skit samma, det jag vill komma till med rubriken är att nu får det vara bra med den här jävla snön, jag fullständigt hatar det! Det är snart april och vi har hur mycket snö som helst.. Kom igen våren, var är du?
Har i alla fall precis kommit hem från gymmet(cyklade dit vilket jag inte borde gjort i detta väder) så nu ska jag fortsätta på mitt pre-departure project, det är otroligt tråkigt men det måste göras..



Pappa

Håller fullständigt med dig !!

VAR FASEN ÄR + GRADERNA ???

2013-03-20 @ 12:16:15
Pappa

Tittade precis i kalendern och såg till min förvåning att idag är det.... VÅRDAGJÄMNINGEN !!! Tjooflöjt :)

2013-03-20 @ 13:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious