BABES BABES BABES

  2013-11-20 / 03:05:00 / Livet som au pair /
 
 
Förlåt men det här måste ni se, den här intervjun är så bra. Dom matchar sina kläder så himla fint också.
 
Halva veckan har snart gått vilket betyder att det snart är helg igen vilket är rätt gött. Nu ikväll spelade hela familjen sällskapsspel och nu sitter jag & Tali och tittar på Ravenswood, eller jag tittar inte, tycker inte det är något vidare så jag bloggar istället så ni har något att läsa imorgon bitti. Och jäkla skit att Sverige inte kvalificerade sig till VM, satt och tittade livestreamen på Aftonbladet medan Zoe var på gymnastics. Jag hoppades verkligen på en sommar med VM, men icke.
 
Hoppas ni får en bra onsdag, vi hörs vid 7 tiden farmor&farfar.
 


Liams fru

Så glad att jag hittat någon som förstår min kärlek till dessa killar!!! P.s klipper funkar inte, bara så du vet.

2013-11-20 @ 18:57:04
URL: http://malinhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious