SAKNAR

  2014-02-21 / 02:57:02 / Livet som au pair /
Just nu saknar jag
  • Min familj
  • Mina vänner
  • Mitt hus
  • Sverige
  • Skåne
  • Europa
  • Vår toalett där hemma
  • En vanlig hederlig middag med min familj
  • En god frukost
  • Att äta tillsammans med någon
  • Att köra manuell bil
  • Skurup
  • Centrum fikets bullar
  • Något dåligt tv-program som jag kan se tillsammans med min familj
  • Att laga något gott
  • Pågatågen
  • Sommaren i Sverige
  • Att klä upp sig och sminka sig fint
  • Att gå ut på en klubb

 

Min hjärna är överallt och ingenstans just nu. Jag längtar så himla mycket tills jag kommer hem, när jag får sova i min säng hemma i Skurup, med min familj, i vårt hus, där vi sitter tillsammans och äter middag, tittar på tv och umgås.

Samtidigt vet jag inte hur jag ska kunna lämna allt här, jag är finito, done, klar med det här au pair jobbet.. Men Anna, Hanna, Lisas och mina helger  i New York...De kommer jag sakna något så OTROLIGT.
Jag vet att jag borde njuta, och det gör jag, men just nu i den här sekunden när jag skriver detta så vill jag bara hem till Sverige, till det lilla landet lagom.

Saknar er, DTM, när vi äter för mycket så att vi mår dåligt, när vi åker till Algots Bröd mitt i natten för att handla nybakat bröd och när vi försöker dygna men jag lyckas alltid somna
Saknar Linnéa, som kan göra en så himla glad över att skriva detta med Ahlgrens Bilar
Eller att ha en systerkväll där vi lagar god mat och tittar på O.C eller nått
Och nu låter det ju som att jag har det svin tråkigt här, det har jag verkligen inte. Trivs fortfarande här men ibland får jag bara lite hemlängtan, och inte alls sån hemlängtan att jag gråter och inte klarar av att vara här längre, utan att jag bara behöver en dos av Sverige och min familj.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious