CHRISTMAS WITH MY MOM

  2014-01-03 / 03:27:57 / Livet som au pair /
Förlåt igen för den otroligt dåliga uppdateringen. Jag är tillbaka i vardagen igen efter 10 dagars ledighet. Min värdfamilj åkte till Florida den 20e och på kvällen kom Anna, Hanna och Lisa till mig, dom stannade hela helgen och vi lagade god mat, tittade på film och hade det allmänt trevligt. På söndagen åkte jag och hämtade min älskade mamma på Newarks flygplats, det var så roligt att träffa henne igen. Vi har varit i New york ett par dagar, varit här i Livingston och bara haft det underbart bra. Vi gjorde bland annat ett julbord här hemma den 25e med janssons, köttbullar, lax, Bregott smör och präst ost, jag fick jätte fina julklappar, så som en väska av Linnéa, pengar och ett jättefint armband. Det var jätte tråkigt att säga hejdå till mamma men jag et att vi ses snart igen för nu har jag äntligen berättat för min värdfamilj att jag ska åka hem, höll på att börja gråta när jag skulle berättade de, men det är skönt att det är sagt nu. Flyget kan jag boka hem nu men ska vänta på Anna först, vi måste planera lite. Men pappa&jag har börjat titta upp flyg och det känns så himla konstigt att jag ska härfrån, lämna allt liksom.. men sen ska jag hem till älskade Sverige och min familj o vänner.
 
Har knappt några bilder sen mamma var här men här får ni bilder på när vi äter, vilket vi gjorde en hel del!
 
 


Mamma

Skulle kunna packa väskan och åka till dig igen. Vi hade underbara dagar. Men snart kommer du hem. Puss

2014-01-03 @ 06:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious