THE CITY THAT NEVER SLEEPS

  2014-01-13 / 03:18:00 / Livet som au pair /
Världen, Europa, Skandinavien, Sverige, Skåne, Skurup.. Vi har ett datum. Den 28 april 13.50 landar denna skånska tjej på svensk mark igen(eller ja dansk men det är sak samma..) Känns så otroligt konstigt att fått ett datum, att jag ska härifrån, lämna allt och åka hem.. Samtidigt ska det bli roligt att komma hem igen och träffa alla. Anna kom hit i fredags och sov över här och på lördagen bokade vi alla flyg samt hotell till vår resa efter vårt år här är slut, vi kom billigt undan då vi ska bo på hostel under hela resan vilket är betydligt billigare än hotell. Vi börjar med att åka härifrån den 16 april, planet går då mot Hawaii och där stannar vi tills den 23 april, efter det åker vi till Los Angeles och stannar där tills vårt plan går hem den 27 april.. Ska bli SÅ roligt och jag längtar så himla mycket.. Den här sista tiden ska jag verkligen njuta någt otroligt.. Har gjort en hel lista på vad jag vill göra och köpa innan jag åker härifrån..
 
I fredags var jag och Zoe och åkte rollerblades.. hon älskar det men är som sagt riktig dålig på det. Jag åkte också, med fyra hjul, var väldigt roligt att testa, faktiskt svårare att åka med fyra än med två.. och idag har jag och anna varit inne i New York, vi har gått runt i lite butiker, suttit på Starbucks och handlat godis på Dylans Candy Bar, har haft en jätte bra helg och ser framemot veckan!
 
trött tjej eller vad?
 
 
 
 
 
 


Dad

Gud va härligt med hawaii!! Och jag längtar till du kommer hem!

Står du fast vid ditt erbjudande att ge golfen en chans? Jag ska lära dig allt jag kan...

Njut av veckan, hörs på skype snart :)

2014-01-13 @ 08:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious