ETT LÄNGRE HEJ

  2013-04-17 / 23:55:57 / Livet som au pair /
Ni förstår nog inte hur glad jag blir när jag ser att ni kommenterar! Det gör min dag! Är det ni farmor och farfar som också kommenterar? Om det är ni, så välkomna! Jätte roligt att ni vill läsa, jag kan höra av mig till er när vi kan skypa! Och sen måste jag skypa med mormor också om vi kan fixa det när jag kommmit till rätta? Pappa.. tyvärr har jag inte ätit någon pepperoni pizza än men ska föreviga det men en bild när det händer.
Jag är själv uppe på hotellrummet nu, vi ska snart ta en buss som är gratis så vi kan äta på ett ställe, tror det blir outback steakhouse, och ja självklart tar jag bild och lägger upp haha!
Idag har vi haft lektion till klockan 5, det har handlat om HLR och lite sånt.
Imorgon kommer min värdmamma och hämtar mig klockan 1 pm, dom förklarade idag att lektionerna slutar 11 am imorgon och sen så har vi lång lunch ända fram till 12.30 pm(eller blir det am där?) sen så ska vi sitta i det stora seminarierummet och vänta på att någon från Au Pair Acadamy kommer och hämtar oss och säger att vår skjuts har kommit(alltså min värdmamma).. Au Pair Care sitter nere i receptionen vid ett bord och så måste min värdmamma visa sin legimation för att kunna hämta mig.. Sen börjar äventyret! Spännande men jag blir nervös bara jag tänker på det.. Om jag inte hinner blogga innan så hörs vi när jag är hos familjen!
 
Älskar er allihop och tänker på er hela tiden!
 
Här är bild på vårt hotellrum och den sjukt äckliga frukosten, maten smakar ingenting här förutom tacosen vi fick idag, den va sååååå god för där va kryddor på kycklingen, tasted like heaven!
 


Mamma

Klart att det blir nervöst när cheryl kommer, men dom verkar vara så gulliga. Tänk att det är lika för alla som sitter i rummet. Vet att du kommer att klara detta jätte bra. Skönt att slippa hotellet och komma till huset. Det blir nog pm för att det är efter kl. 12. Lycka till i dag, tänker på dig. Nu ska jag åka till jobbet. Älskar dig, puss puss

2013-04-18 @ 06:22:48
Dad

Blir bra och spännande att äntligen "börja" äventyret.
Det kommer bli kanon ska du se.. Du får göra dig själv en god och spicy middag när du kommer fram och får tid ;)

Love U, talk soon :)

2013-04-18 @ 08:36:16
L

Din frulle ser godare ut än min! Kommer gå jätte bra Kristina tat lugnt bara! Love u

2013-04-18 @ 13:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious