HALLÅÅÅ

  2013-07-02 / 03:31:31 / Livet som au pair /
Damer och herrar, boys and Girls, I'm back!
 
Har haft en helt underbar tid när min familj har varit här, tog ledigt två dagar men har fått gått tidigare alla dagar och så fick jag ledigt idag också, så himla snällt! Plus att vi har fått haft min bil överallt så vi har kunnat köra runt överallt! Vet inte var jag ska börja, har varit så skönt att haft min familj här, har visat dom runt överallt.
Vi har varit på Woodbury outleten, vi har varit på Marshalls ungefär 15 gånger, besökt varenda mall som ligger i närheten, varit i New York, gått på en Broadway musikal(Rock of ages) vilket var otroligt bra, sett Tom Hanks i New York, varit i Jersey Shore, haft middag med min värdfamilj, ätit för mycket mat, shoppat otroligt mycket, varit uppe i Top of the Rock och mycket mer!
Det va jobbigt att säga hejdå till dom idag, vet ju inte när jag kommer se dom igen, när vi sa hejdå på Kastrup så visste jag ju att vi skulle ses i Juni men nu har jag inte den blekaste. En sak är säker och det är att jag älskar min familj så otroligt mycket, verkligen världens bästa familj!! Ska lägga in bilder i ett separat inlägg, har bara massa mobil bilder dock vilket kanske är lite trist men det får duga...
 
Och vad händer imorgon då? ONE DIRECTION!!!!! AAAAH.. fattar verkligen inte detta, imorgon, IMORGON!! Ska jag få se harry,liam,niall,zayn och Louis live! Alltså det är helt sjukt... Nu ska jag sova i min säng för första gången på typ två veckor(har sovit på hotellet med min familj när dom varit här)


Mamma

Det var underbart att träffa dig, hade längtat så. Kul att se ditt liv i USA. Du har haft tur som fått en sådan snäll och bra värdfamilj. Det var roligt att träffa dom. Saknar dig! Ha en bra kväll med pojkarna. Puss

2013-07-02 @ 19:49:21
Farmor & Farfar

Hej Elin. Det var kul att höra från dig igen, vi har också saknat dig. Roligt är att du trivs så bra där över, Vi får vänta på ytterligare rapporter från de tre som varit och hälsat på dig. Synd bara, det hade vi också velat.

2013-07-03 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious