NEW YORK ZOO

  2013-06-13 / 04:10:07 / Livet som au pair /
Hallå ja,
Har varit en varm och skön dag här i Livingston. Spendera morgonen på gymmet och förmiddagen med att prata med Johan&Linnéa på Skype! Nu ikväll så var det dags att åka in till New York City och Central Park Zoo för att gå på ett event som min värdmamma hade anordnat med sitt jobb.. Jätte trevligt att gå på och det kändes riktigt häftigt.. Stort vitt tält med dukar i olika färger på alla bord, glass till barnen, tre olika barbeques, dj, pretzels(såklart), massor av servitörer/servitriser som gick runt med fat med snittar på, tatueringar, ansiktsmålningar och så kunde man såklart gå och titta på djuren. Vi tittade dock inte så mycket på dom för Z ville vara med och dansa vid DJ'n och äta såklart, jag själv tog en grillad hamburgare, tomat och mozarella sallad, sötpotatis klyftor och vattenmelon, en jäkla blandning kanske, men gott var det. Och allt var såklart gratis, kändes så konstigt att gå runt där och bara inse att jaha här går jag i New York, och får betalt för det. Ibland förstår jag inte att jag är här, känns så overkligt ibland!
 
Det tog oss över två timmar att komma in till city för där var SÅÅ mycket trafik, så jag och Z underhöll oss med att sjunga One Direction låtar och så fick hon agera modell.
 
"Här sitter jag från Skurup i en bil påväg in till New York en onsdag, inget konstigt med det" Känns så sjukt ibland..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Farmor & Farfar

Hej Elin. Du har det bra ser vi. Imorron 14/6 kan vi Skypa med dig kl.18.00 sv.tid. Ha det så bra tills dess.

2013-06-13 @ 19:34:30
Dad

Å jag som ville se elefanter...

2013-06-14 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious