NU SKA VI SE HÄR..

  2013-05-07 / 03:11:57 / Livet som au pair /
Tänkte berätta lite om vad som hänt idag även om det inte är något jätte intressant... Så fort jag ser något här runt omkring som jag vet att ni där hemma gillar så tänker jag direkt detta måste jag skriva på bloggen, men jag glömmer det lika snabbt igen. Men detta är det jag minns som jag tänkte på idag, Pappa, jag såg en annan butik här med golf, den heter Golf Galaxy och såg väldigt stor ut, kanske något att åka till när du kommer hit? Mamma, Bed Bath & Beyond såg jag låg typ 3 minuter ifrån mig så där kan vi åka, och Linnéa.. där är en ny sång som jag hörde idag, kommer dock inte ihåg hur den gick eller vem det var med men jag ska titta upp det och skicka till dig, det var en partylåt så den kommer väl antagligen bli en plåga i sommar sverige!
Och farmor och farfar, jag skrattade när ni skrev att kalsongerna hade åkt av, ni är för roliga! Jag vill bara önska er en riktigt skön semester, njut riktigt ordentligt så kan vi prata när ni har kommit hem från semestern, bli nu bruna och fina!
Okej, åter till vad som hänt idag. När jag vaknade idag hade Z redan varit uppe ett tag och mamman hade redan klätt på henne vilket var otroligt skönt. Sen körde jag henne till skolan, städade, tvättade och allt det där.. Var färdig vid elva tiden och då satt jag mig och tittade lite på tv, sen åkte jag och handlade lite saker till en tomatsoppa som jag gjorde, jag köpte redan färdig gjord tomatsoppa, den smakade skit så ingen ville ha den haha, så jag hällde ut allt igen. När jag hade handlat åkte jag till Lifetime(gymmet) där jag blev medlem, alltså det gymmet, det går inte att beskriva, det är SÅ stort, och dom har verkligen allt! Helt underbart, tack tack tack tack igen mamma&pappa för att ni vill betala månadsavgiften, jag lovar att jag ska utnyttja det till fullo! Varje klass är gratis så jag kan göra precis vad jag vill.. Dom har spa också, och så har dom frisör, stort café, ja allt.. Längtar redan efter att få träna där! Och mamma, pappa och Linnéa ni får hänga med och träna när ni är här, jag skulle bara säga till han som visade mig runt innan så han visste om att ni kom, ni kommer älska det!
Efter det så körde jag hem igen lite snabbt, lagade den äckliga tomatsoppan och sen körde jag och hämtade Z, vi hade med oss hennes kompis så vi körde till en lekplats i Millburn, där mötte vi upp Ulrika och hennes barn, lät dom leka och sen åkte vi hem här och Z och hennes kompis lekte lite här också sen kom hennes mamma och hämtade henne.
Sen var det dags för dagens värsta, middag, hon sa till mig hur många gånger som helst att hon ville ha mac&cheese, men jag gav mig inte, så det slutade med att hon åt både pasta och grilled cheese(varm dubbelmacka med ost). Sen slutade jag lite senare än vanligt för det blev sen middag och jag skulle hinna bada henne.. Skulle egentligen träffa Julia på Starbucks tillsammans med en mexikansk vän till henne, men vi båda var så trötta att vi beslutade att stanna hemma och åka och äta lunch imorgon ihop på Panera Bread istället. Jag hade inte ätit någon middag, så jag körde till Wendy's och köpte mig en Baconator.. inte alls lika god som jag minns att den var.. Men jag blev mätt i alla fall.
Nu ska jag sova, sorry för långt inlägg men tänkte mest att det kunde vara roligt och läsa lite om min dag. Linnéa, jag hoppas du får världens bästa kväll med one direction.. Ta med Harry hem.. snälla, eller Louis, eller Zayn, eller Liam... Eller Niall. Det går bra med vilken som, så kan vi ju skypa ihop, du jag och någon av killarna, låter det bra? Perfekt då säger vi så!
Och på tal om konsert.. Anna och jag ska höra med våra värdfamiljer om vi skulle kunna få sluta lite tidigare den 19e juli, för det är nämligen så att självaste Justin Timberlake(ni vet min man!?) ska uppträda i Bronx.. Med JAY Z!! Det går bara inte att missa... Fråga kan vi ju alltid göra, och om det inte går att vi ska sluta tidigare, så får väl Justin himself komma över och ha en privatspelning här i trädgården, så det löser sig säkert på något vis..
  
 
Hoppas att ni alla hade en bra dag!
Kramar från USA


Dad

Morning Darling,
Den shopen åker jag gärna till.. Bra att du ej gav upp vid middagen..
Ursäkta dig aldrig när det gäller inläggen, det är jättekul att " få vara med dig på din dag"

Jag går gärna på gymmet när vi kommer! Hoppas du får ledigt att se justin!!

Kisses & Hugs

2013-05-07 @ 05:54:55
Farmor & Farfar

Kul att läsa allt du får vara med om Elin.
Dad skriver Kisses & Hugs.
Vi skriver Katter & Yxor. (Ren svenska)
Må Gott Lev Väl

2013-05-07 @ 13:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious