SÖNDAG

  2013-05-20 / 02:25:32 / Livet som au pair /
TJÄNA,
Idag fick jag ställa klockan på halv nio, åkte iväg och tittade på när Z och T hade dans, träffade hela släkten. Verkligen jätte snälla allihop, kändes precis som jag kände dom för dom var så "vanliga" typ. Efter dansen skulle dom åka och äta lunch men min vp skjutsade mig hem för jag skulle iväg på au pair meeting. Körde och lämnade tillbaka ett par short från Victorias Secret för att jag behöver pengar haha.. och sen körde jag till au pair mötet, mötte upp Hanna utanför och tack gode gud att jag hade henne där, vi sa båda två efteråt när vi satt oss i bilen att vi inte hade klarat oss utan varann där inne haha.. det var som värsta barnkalaset, vi körde limbo och sen nån konstig lek med en sombrero haha, och sen helt plötsligt så skulle alla fotas med sombreron på, jätte konstigt.. Vi körde i alla fall sedan till Urban Outfitters för att försöka hitta höga Levis jeans shorts.. men icke, bara massa fula shorts med dekorationer på, så vi bestämde oss för att sätta oss på Starbucks istället och så drack vi vars en chai latte, otroligt gott.. När vi hade suttit där i en timme så körde jag hem henne och sen körde jag hem, åt beställd pizza med min vp och hans föräldrar och nu har jag precis lagt mig i min säng med en kopp te med min hals som inte vill som jag vill..
Imorgon tror jag att jag jobbar typ nån timme bara, för Z ska nämligen på en playdate efter skolan och den andra kompisens mamma hämtar dom på skolan, hur skönt!? Så jag tror jag är ledig från 8 till halv sex på kvällen haha.. Hur gött? Plus att städerskan kommer imorgon så jag behöver inte göra allt för mycket, jo men man tackar.
Sen pratade jag med min vp om när ni kommer familjen Nilsson/Kristensson, han sa att om vi vill se en broadway show så finns det halva priset biljetter samma dag som showen är, det fanns till exempel till Rock of Ages så är där en skärm inne på Times Square som vi kan titta på, så ställer man bara sig i en kö och så får man förhoppningsvis biljetter, vi kan ju se hur vi gör! Och sen om vi vill se baseball, så sa han att vi kan se Yankees, då kan man ta en båt ifrån New Jersey till Yankee Stadium så kan vi se hela New York skyline samtidigt plus att vi inte behöver köra eller så och tänka på parkering, bra va? Även om vi inte tar båten så kan vi göra det en annan dag, bara båtturen för att han sa att det va fint och åka den på kvällen eller så, så att man kan se hela skylinen, man åker genom Hudson River och så. Tänk att det bara är en månad kvar tills ni kommer, jag längtar SÅ mycket!
 
Förlåt för inlägg utan bild men.. what to do..


Dad

Tjääna!
Vm guld!! Det var spännande i 2 perioder, men sen krossade vi dom.
Låter fantasiskt kul det där med båtgrejjen yankees å rock of ages, vi hänger med...

Ikväll är det golfträning kl 18 ( har match på torsdag)
Vi hörs när du vill å kan

Love yah

2013-05-20 @ 06:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious