HARD WORK WORK

  2013-11-05 / 02:47:15 / Livet som au pair /
Hej everybody, allihopa.
 
Jag jobbade ganska mycket förra veckan, familjen(förutom jag och Zoe) åkte för att hälsa på Ari på hans college i Syracuse på torsdag kvällen så jag har jobbat från torsdag kväll tills söndag morgon. Zoe har varit en ängel och allt har gått jätte bra, även om allt gått jätte bra så är det skönt att familjen är tillbaka nu och allt är som vanligt igen.
 
Zoe och jag har gjort en del, vi har bland annat haft en playdate med sin bästa kompis, vi har haft en pizzeria här hemma, bakat brownies(eller rättare sagt hällt i en mix och tillsatt ägg typ), varit på fotbollsmatch, varit på en inomhus lekplats, bowlat, tittat på film, och tatuerat oss(inga riktiga såklart).
 
Söta tjejer som kör mini-Cooper
Vi gick ner till skogen som ligger vid oss, varför har jag aldrig varit där? Titta utsikten! Tycker det ser riktigt amerikanskt ut, så som det ser ut på ett camp typ.
Vår gata är verkligen jätte fin på hösten
Zoe och hennes bästa kompis, Alexa.
 
Vi åkte till inomhus lekplatsen, här kunde alla laga sin egen mat
Och här kunde alla gå och handla, jag var kassörska.
Trött Zoe efter årets sista fotbollsmatch som slutade 1-0(Zoe's lag vann)
Hela laget, alla var jätte glada för att dom hade vunnit, de fick medaljer plus att dom fick reda på att hela laget skulle till ett frozen yogurt ställe efteråt(tror det sistnämnda gjorde dom gladast)
Välkommen till pizzeria, "You can do whatever you want".. Hon kunde ju inte kommit på ett bättre namn haha..
Vi har spelat jordnötsspel och mycket monopol
 
Och bowlat
Fina va?
Livingston Mall tycker tydligen redan att det är jul...
Fick en jätte fin tröja av min värdfamilj när dom varit iväg, jag älskar ju hoodtröjor! Tror dom har förstått det haha..
Och julmuggarna på Starbucks har kommit tillbaka.. Vill ju nästan handla kaffe där bara för att det är just de muggarna
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious