TID FÖR PERSONLIG INTERVJU

  2012-10-29 / 18:25:55 / Förberedelser /
Herregud, detta är på riktigt. Idag ringde STS till mig, vi bokade personlig intervju ska gå på den nästa vecka på tisdag, alltså den 6e november. Är verkligen skit nervös redan, den är ju på engelska! Även fast jag inte har svårt med att prata engelska så får jag inte fram alla ord jag vill ibland när jag blir nervös haha, det kvittar vilket språk jag pratar. Men det ska nog gå bra, nu måste jag bara få båda mina barnerfarenhetspapper, ska hämta mitt andra ifyllda på dagiset imorgon. Sen måste jag fixa personal reference och medical reference, much to do! Ska sätta igång direkt och fixa med allt nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious