IN LIVINGSTON

  2013-04-20 / 04:34:40 / Livet som au pair /
 photo1 Popcorn- time på hotellet, vi svenskar poppade våra egna popcorn för de var movie time. Vi såg dock inte filmen men vi åt popcornen, och goda var dom(hoppas det är okej att jag lånade bilden Anna!) photo2 Sen tog vi en shuttle bus till ett ställe där vi skulle äta photo3 de svenska au-pairerna, Karin, Rebecka och Anna! photo4 Jag tog en pepperoni pizza, trodde det skulle vara en riktigt amerikansk, men det blev mer en pizza-hut känsla, dock väldigt god photo5 Vi avslutade med en frozen yoghurt som var otroligt god photo6 Fin skylt som satt på min dörr när jag kom till familjen!
 
 
Okej.. Vet inte var jag ska börja riktigt.. Det har i alla fall hänt en hel del dessa dagar, allt känns väldigt konstigt för det är så himla många intryck men så är det nog i början. Familjen är i alla fall hur snälla som helst och jag hoppas att jag snart kommer in i alla rutiner. Har kört bilen hela dagen idag och det känns bra tycker jag, ska bli spännande att se hur lång tid det tar innan jag kommer ihåg alla vägar och så. Har ju deras förra au pair hos mig så det tycker jag känns jätte skönt, känns verkligen skönt att ha henne här. Jag vet inte vad jag mer ska skriva, så det får bli såhör nu helt enkelt. Fråga mig om ni vill veta något, det är enklare.. Här har ni i alla fall lite biler som ni kan titta på.


Farmor & Farfar

Hello tjejen. Du tycks ha fått ett bra mottagande av din familj over there och fina teckningar. Vad för märke på bilen du fått och får köra, en stor amerikanare eller? är det svårt att tycka om maten där over ? Här i Svedala är det nu riktig vår, så nu vågar vi krypa ur Idet. Det skall bli kul att följa ditt äventyr där borta i det stora landet. Kramar från oss.

2013-04-20 @ 12:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious