STALKNING IS NOT MY THING

  2013-12-09 / 04:05:36 / Livet som au pair /
Och det är just här jag skulle vilja skriva hur glad och lycklig jag är över att jag träffade One Direction i lördags, att jag fick bilder med dom och att jag äntligen fick min dröm uppfylld. Istället kan jag skriva att jag inte såg en skymt av dom, att jag är så trött på att vara så besatt av dom och att jag snart ger upp hoppet på att överhuvudtaget någonsin få träffa dom...
Så jag väckte Tali klockan 7 i lördags morse, vi gjorde oss ordning sen tog vi tåget in till NYC, mötte upp Malin och vi drog till hotellet där dom bodde.. Vi ställde oss på baksidan för vi hade hört att där var störst chans att se dom, där var fler än vi som var där så vi stod där ett tag. Efter nån timme tänkte vi att vi kanske skulle titta vad som pågick på framsidan av hotellet så jag sprang dit, där stod ett flertal Escalades bilar uppradade, säkerhetsvakter överallt och otroligt många fans, i panik ringde jag Malin och Tali och hon kom springades till mig. Vi fick bra platser så vi såg ingången där dom skulle komma ut, just då trodde jag att "nu jäklar kommer dom ut och jag får i alla fall se dom gå in i sin bil".. Vi stod väl där i 20 minuter tills vi insåg att inget skulle hända. Vi gick bak där bak igen, såg på Twitter att Harry och Kendall Jenner hade lämnat ett hotell nere i Soho och att Harry alltså inte ens var på det hotellet vi stod vid. Mitt hjärta krossades lite i bitar där ett tag, när det blivit lite helt igen så bestämde vi oss för att bege oss till Central Park för vi trodde dom kanske skulle dit.. Nix. Inte där heller. Vi tog subwayn till Soho för att leta upp Harry, när vi kommit upp från subwayn läste Tali på Twitter att han var påväg till SNL studion och vi tog subwayn igen till SNL studion.. När vi väl kom dit så läste vi på Twitter att Harry hade lämnat sitt hotell för 11 minuter sedan.. Om vi bara hade gått till hotellet när vi ändå var i Soho hade vi förhoppningsvis sett honom. Ingenting gick vår väg och vid 8 tiden på kvällen gav vi upp hoppet.
Dom är nu tillbaka i London igen vilket gör att jag kan andas ut igen, jag kan inte ha dom så nära mig. Får panik. Och ja, jag har någon störning i min hjärna, någon konstig addiciton till 5 killar.
 
Bilder från helgen kommer senare, nu ska jag sova.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious