MATCH #3

  2013-01-13 / 12:59:00 / Förberedelser /

YES! En familj har hört av sig, har tittat min mejl så himla många gånger så gissa om jag blev glad imorse när jag tittade mejlen!
Den här familjen bor i Livingston i New Jersey, 35 minuter utanför New York City.

Familjen består av:
Mamma och Pappa
Kille, 18 år
Tjej, 16 år
Tjej, 6 år

Även om barnen är ganska gamla känns detta som en riktigt bra familj! Killen på 18 år flyttar i augusti så det blir bara tjejerna kvar. Mamman har mejlat mig och skrivit att de gärna vill prata via Skype, plus att de flesta au pairer de har haft innan har förlängt sitt år vilket är jätte bra. Sen bor dom otroligt bra också, finns många au pairer i området och mycket att göra plus att det är så nära till N.Y!
Hoppas familjen gillar mig och att jag gillar dom!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious