100 DAYS

  2013-07-24 / 19:45:39 / Livet som au pair /
Idag mina vänner, så har jag varit i USA i hela 100 dagar, jag ångrar inte en sekund att jag åkte hit och har ingen hemlängtan vilket jag trodde att jag skulle ha. Det är klart att allt som är dåligt här borta är typ 100 gånger sämre än om det hade varit hemma i Sverige för man är alldeles ensam här, man har ju vänner men ingen familj men samtidigt är allt 100 gånger bättre här borta också när någonting är bra!
Som igår till exempel så frågade jag min värdmamma lite saker, jag fick gå tidigare på tisdag för då ska jag se Justin Bieber, det var inga problem att Filippa kommer hit i slutet av september och jag fick ledigt den 23:e augusti på morgonen för då ska jag in riktigt riktigt tidigt på morgonen för att se One Direction när dom är med på "Today Show" AHHHHH fattar inte att jag ska dit, blev så glad över allt!
Idag så händer det inte så mycket, jag firade att jag varit här i 100 dagar med att köpa två par nya converse, ett par svarta låga converse eftersom Daisy bitit sönder de andra och ett par grå låga också, mucho nöjd! Tittade nyss på Allsång på Skansen och ska snart bege mig till gymmet!
 
Hoppas ni har det bra där hemma
 
 


Mamma

Grattis till 100 dagar och till Kristina! Converse är alltid snyggt. Kan du inte längta hem till oss bara lite. Vi längtar efter dig. Knus!

2013-07-24 @ 20:34:27
Dad

Nu är det väl snart dax att uppdatera lite :-)

Puzz o kram

2013-07-30 @ 08:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious