AND WE DON'T STOP

  2013-07-11 / 04:13:29 / Livet som au pair /
Hej igen!
Den här veckan går så otroligt snabbt.. Ibland är jag rädd att jag inte njuter ordentligt, eller det vet jag i för sig att jag gör.. bara det att man inte märker det! Den här veckans dagar går åt att träna till körkorts testet som jag ska göra på fredag, fingers crossed.
Jag&Hanna(även Julia ibland) träffas alltid på gymmet på kvällarna och gymmar, tycker det är mycket roligare att gymma med någon istället för att vara ensam så vi är en liten Sverige grupp som gymmar ihop! Jag och Hanna har gjort upp ett schema, skriver ner det här mest för att komma ihåg det,
Måndagar- Mage och rygg(observera att vi alltid har 20 minuters uppvärmning först)
Tisdagar- Ben och armar
Onsdagar-30 minuter i trappan och 30 minuter simning(kanske 40 minuter simning istället)
Torsdagar- Då kör vi att vi inte får lov att lämna gymmet förrän vi förbränt 800 kalorier
Fredagar- Har vi öppen för förslag, om vi vill ut o äta eller så, så gör vi det först och sen ser vi om vi är sugna på att gymma eller inte.
Om inte något sker med min kropp när jag gör detta.. så är något allvarligt fel..
 
Har även blivit totalt beroende av nötter, cashewnötter, valnötter, sötmandel, pistagenötter. Vi har massor av nötter här hemma, i olika mixar till exempel med torkade tranbär och så i, så gott!
 
Så ni får en kram från andra sidan atlanten om ni vet vad jag äter nu... jo juste, nötter.


Mamma

Vad flitiga ni är! Sedan har ni ett väldigt lyxigt gym att gå till också. Ha det bra där borta. Puss

2013-07-11 @ 06:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious