HOLA, CIAO

  2013-07-17 / 20:29:42 / Livet som au pair /
Hej,
 
Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen här men det är inte så jätte roligt att blogga.. Helgen som var bestod av grillkväll och ett dag inne i New York! Igår firade vi Tali som fyllde 16 år genom att äta på en jätte god italiensk restaurang, min lasange var amazing.
Temperaturen här borta i Usa är snäppet varmare än vad jag är van vid, 35 grader idag och inte ett moln på himlen, vill därför än en gång tacka mamma och pappa för att ni betalar mitt gym så jag kan gå dit där och ligga vid poolen, vet inte vad jag skulle gjort annars i detta vädret.
Min dag har bestått av ett besök på Lifetime(gymmet) där jag solade och badade i några timmar, har precis kommit hem och ätit lunch och funderar faktiskt på att sova en stund, låter ju som en gammal tant men är så himla trött, ska sedan vika lite tvätt och ikväll är det dags för Z's simning, och när jag slutat ska jag till gymmet och träna.
I helgen ska jag på hela två konserter, Justin Timberlake& Jay Z på fredag och Jonas Brothers på lördag, jag som älskar konserter tycker ju att detta ska bli himla trevligt!
 
Nu ska Elin, 65 år, sova en stund.
 
 
 
 
 
 


Mammaa

Vad roligt du har där borta på andra sidan Atlanten. Vad kul att se din familj(och Daisy) igen. Jätte trevliga. Puss

2013-07-17 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious