MITT SCHEMA

  2013-07-30 / 19:57:49 / Livet som au pair /
Tänkte att jag skulle skriva här hur en dag i Livingston ser ut för mig nu under sommaren,
 
6.45 Klockan ringer och jag ligger och tänker "stanna kvar i sängen" "gå inte upp" "jag vill inte gå upp" för att sedan bestämma mig för att gå upp trots allt.
7.00 Börjar jag jobba, väcker Zoe och Tali och sen gör jag frukost till dom, jag läser tidningen och dom käkar sin frukost. Får på Zoe kläder, solskyddsfaktor, fixar håret och allt det där.
8.30 Kommer Camp bussen och hämtar tjejerna precis utanför huset, vi brukar dock vara klara tidigare än 8.30 så då går vi över till grannen, eller granne och granne, vi bor på samma gata och dom går på samma camp så dom brukar leka ihop så hoppar dom på bussen där istället.
8.30-9.00 Bäddar sängar och städar undan plus tvättar
9.00-16.40 Ledig tid, får göra vad jag vill!
16.40-19.30 Middag, bad eller dusch och sen dags att sova
19.30-21.00 Gymmet med Hanna och Julia
 
Sen sover jag gott!


Dad

Låter som ett bra schema. Du är duktig på att träna, men så har du oxå ett kanon gym att gå till..


2013-07-31 @ 12:13:20
Farmor & Farfar

Hej Elin. Grattis på din namnsdag i dag. Länge sedan vi hörde av oss, men vi har varit på resande fot ( bil ). Du tycks trivas allt mer däröver, kul att du har ett bra chema och tydligen mycket fritid att ta vara på. Här går det som vanligt, inga större svängar, men bra väder för oss nu när vi är hemma om dagarna. Saknar inte husbilen. Nu firar vi alla, Olof,Algot,Elin och Per. Hipp Hipp Hurra !!!! Farfar & Farmor.

2013-07-31 @ 17:06:42
Farmor & Farfar

DU.... Jag kan inte stava till scema. Det skall ju vara SCHEMA. DUMMBOMEN Farfar. Eller är det dumbommen eller dumbomben, faen vet ???

2013-07-31 @ 17:10:41
Farmor & Farfar

Du Elin. Det var länge sedan vi skypade med dig, det får vi komma överens om när det passar, det är alltid roligt att se om du förändrats, vi förändras inte så mycket längre, det beror på åldern. "Tugga på den du ". Vi hörs och ses ???.

2013-07-31 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious