THIS IS US

  2013-07-09 / 04:00:54 / Livet som au pair /

Hej mina vänner, förlåt för den usla uppdateringen. En stor eloge till er som orkar titta in här trots brist på inlägg.
Allt flyter på bra här borta i USA, ångrar verkligen inte en sekund att jag åkte hit. Mina dagar rullar på som vanligt, jobbar på morgonen 7-9 sen ledig från 9-17.30 och sen jobbar jag 17.30-19.30 så det är väldigt lungt schema under sommaren och vi gör inte allt för mycket när Z väl kommer hem från camp.
Har precis kommit hem från gymmet, va där med Hanna. Herregud vad jag äskar det gymmet alltså, vill aldrig lämna det. Det är som ett andra hem haha!
Min kärlek för one direction har blivit starkare och det är på gränsen till jobbig kärlek nu, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Helgen som varit spenderades till mestadels på stranden, torsdagen den 4e juli(USAs nationaldag) spenderades där med värdfamiljen, sen hängde jag med dom till livingston high school och tittade på fyrverkerier på kvällen. Fredagen gick jag ut o åt med Hanna i Montclair på en mysig kubansk restaurang, lördagen blev det stranden igen med värdfamiljen(jobbar lördagar nu under sommaren) och sen åkte jag in till new york efter jag slutat och tog subwayn till East village där jag mötte upp Anna, Hanna och Veronica och käkade middag! På söndagen så körde ovanstående gäng och jag till Jersey Shore igen, en liten roadtrip på Annas födelsedag! Åt födelsedagsmiddag på Cheesecake Factory och sen körde jag hem tjejerna till Hanna för att sedan köra hem till mig och sova!

Här kommer lite bilder sen senaste tiden, nån bild på restaurangen Hanna och jag åt på som va jätte mysigt och lite annat smått o gott. Enjoy! Och sov så gott



Mamma

Du verkar ha det väldigt jobbigt. Puss!

2013-07-09 @ 06:13:59
Dad

Darling!
Du verkar fortfarande ha det jobbigt, lider lite med dig..
Här hemma är allt som vanligt pengarna strömmar in å jag är så trött på att gå ut och äta å handla massa grejer hela tiden.

Njut av livet, puzz love you

2013-07-09 @ 19:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious