TJEJEN MED ETT AMERIKANSKT KÖRKORT

  2013-07-12 / 19:16:30 / Allmänt /
I did it! Idag skrev jag mitt körkortstest, och jag klarade det! Hade dock tio fel vilket är det mesta man får ha men det bryr jag mig verkligen inte om, nu har jag det och det känns för jäkla bra!
 
Igår blev det köttbullar till middag här hemma.. och gissa vem som åt 3-4 stycken? Z!!! Herregud alltså, kan inte tro det själv, hon äter ju inprincip ingenting annars, men hon åt mina köttbullar, och där var bitar av lök i dom.. Måste vara ett mirakel som skedde eller det faktum att jag även hade bakat kakor som gjorde henne så glad.
Idag ska jag äta på Chipotle med Hanna och sen ska vi gå och titta på bio. Imorgon jobbar jag, men vi ska till stranden hela familjen och jag fick lov att ta med en kompis, så Hanna hänger med! Ska bli roligt.
På kvällen imorgon blir det BBQ hemma hos Julia i Madison, med Anna, Veronica, Hanna och Julia såklart!
Och på söndag ska jag in till New York och möta upp Malin i Central Park, samt att jag inleder veckan med att träffa Felicia i New York på måndag eller tisdag, som jag längtar!
 
Ha en jätte bra helg, det ska jag ha.
Pussar&Kramar


Mamma

GRATTIS Elin! Jag visste att du skulle klara det. Häftigt med ett amerikanskt körkort. Ha en underbar helg! Älskar dig! Puss

2013-07-13 @ 10:22:21
Dad

Härligt!
Grattis! Se nu till att njuta resten av veckan, gymmet hade jag föreslagit.. ( poolen)

Pok


2013-07-15 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious