50 dagar!!

  2013-06-05 / 04:27:33 / Livet som au pair /

Idag firar jag 50 dagar i USA! Trodde aldrig någonsin att jag skulle klara av att åka ifrån min familj, men visst klarade jag det.. Och jag ångrar inte en sekund att jag åkte! Har heller ingen hemlängtan vilket är konstigt.. Men jag tror det kommer bli värre med det när min familj varit här och hälsat på.
I måndags blev det en playdate så jag var ledig fram till 5, sen på kvällen körde jag och Julia till short hills mall.. Råkar handla ett par shorts och en kjol men shortsen såg förhävliga ut så dom åker tillbaka. Idag har det varit halvdag i skolan, hämtade Z vid tolv, sen lekte hon med en kompis på lekplatsen, vi körde och åt frozen yogurt innan det va dags för reading class.. På kvällen kom Hanna hit, vi körde till livingston mall och tittade lite, dom har öppnat ett helt nytt Victoria secret där som va jätte bra så ska dit och handla en bikini någon dag! Var även inne på yankee candle, och dom hade små ljus som man kan hänga i sin bil så att den luktar gott, måste helt klart åka dit och handla en!! Sen körde vi till starbucks, drack vars en vanilj latte och blev bjudna på vars en cake pop av personalen! Har bränt mig som fan idag, 4 personer har påpekat det.. Gör så förbannat ont!! Hoppas det lagt sig tills imorgon

Z och jag lekte kurragömma i bilen.. Så gulligt. Precis som om jag inte skulle se henne haha..
Och så en bild på min bränna.. Finns inga ord..



Dad

Ajaj, det gör ont att bränna sig.. Congrat till 51 days!!
Du får ändra här på bloggen, det står att det är 51 dagar kvar till usa

Ha en bra dag
Kram

2013-06-05 @ 07:45:31
Farmor & Farfar

Hej Elin. Det ser inte bra ut med för mycket av solen, du kan använda Aloe Vera för att lindra smärtan. Det där med ljus verkar intessant, det hade passat i vår bil när Farfar släpper "VÄDER".
Här skiner solen om dagarna, och vi är på stranden när det är som varmast,det går ej att bada ännu för vattnet är kallt, badkrukor du vet.
Det verkar mycket bra att du trivs med ditt val att åka till USA, detta blir ett minne för livet. Och så blir det jättekul när de "andra tre" kommer för att hälsa på dig. Nu återstår de stoooooora kramarna från oss. F & F.

2013-06-05 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious