BLOCK PARTY

  2013-06-02 / 05:56:33 / Livet som au pair /

Hej mina trogna bloggläsare, ännu en dag har passerat här borta och den har varit riktigt bra. Vaknade av mig själv imorse utan något alarm vilket var väldigt skönt, dock lyser solen in jätte tidigt så jag vaknar för tidigt tyvärr.. Vid 11 kom Hanna till mig, vi solade och sen körde vi till gymmet så jag visade henne poolen och så, kunde inte gå in men vi stod utanför. Vid ett tiden var det dags för blockparty här ute på gatan, riktigt amerikanskt och trevligt! Massor av mat att välja på, olika lekar, som äggkastning, dj som spelade bra musik(läs one direction) och en ballong kille som kan göra olika figurer med ballonger. Jätte roligt att uppleva, vid fyra körde Hanna hem för att börja jobba o jag satt mig i trädgården och tittade på gossip girl. Körde sen till affären och handlade lite frukt osv för sen körde jag till Hanna och vi gjorde gino, man tar olika frukter, lägger det i en form, över med en massa riven vit choklad, in i ugnen tills chokladen smält o sen vaniljglass till det. Jätte gott! Så vi åt det o tittade på en twilight film!
Imorgon ska jag tillbaka till henne och vi ska lägga oss i en park, läsa skvaller tidningar och bli bruna som fasiken!
Hoppas ni har det bra, puss&kram



Dad

Ser ju trevligt ut , nästan samma som hemma fast nu har nog godare mat..

Kisses and hugs

2013-06-02 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious