En liten paus

  2013-06-18 / 17:49:28 / Livet som au pair /

Hej mina vänner,
Mina dagar består av att plocka undan på morgonen, köra till gymmet och gymma i en timme för att sedan ligga vid poolen till ett tiden då jag kör hem och sen kör och hämtar Z. Ganska skönt.
Jag kommer dock inte uppdatera denna bloggen på ett tag, för anledningen till att jag skriver denna blogg kommer nämligen hit, min familj. Kan fortfarande inte förstå att dom kommer hit imorgon! Kommer kännas så himla skönt att ha dom här, tror dock att det kommer bli jobbigt när dom åker, men som tur är så ska jag se one direction dagen efter dom åkt.. Fyfan vad jag längtar tills de kommer hit o jag kan inte beskriva min lycka över att jag ska få se one direction, får gåshud över hela kroppen bara jag tänker på det. Vi hörs om två veckor, tills dess, peace out och ha det så bra!



Astrid

Hej!

Jag hittade din blogg på Google och tyckte att jag kände igen dig. Går ditt/dina värdbarn på RH Elementary School?? Är också au pair i Livingston :)

Kram Astrid

Svar: Hej Astrid! Det stämmer bra det, är du också au pair här? :)
Elin Nilsson

2013-06-29 @ 15:59:26
URL: http://turistastrid.weebly.com
Astrid

Ja, det är jag :) Har varit här i ett år och nio månader ungefär. Vi borde träffas någon gång! Du kan lägga till mig på Facebook om du vill. Astrid Gullström Öhlin heter jag :)

2013-07-02 @ 04:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious