Rainy day

  2013-06-10 / 18:39:35 / Livet som au pair /

Hej,
Helgen har varit bra, i fredags beställde Hanna och jag kinamat och käkade det, i lördags blev det new york med anna och Hanna och vi gick och shoppade och mötte upp Julia för lite mat. Vi sov över hos Hanna för att på söndagen åka till mitt gym, gymma och sen sola hela dagen vid poolen! Avslutade helgen med en god hamburgare på smashburger och en frozen yogurt.
Idag är jag så himla trött att jag vet inte vad, har massor av tvätt så har tvättat hela dagen och bara varit här hemma, regnar ute också så det är en perfekt tvätt dag! Har nyss sovit i 25 minuter så nu känner jag mig lite piggare, låter som en gammal dam när jag säger att jag sovit men ibland behöva det. Efter skolan ska jag ta med Z till Funplex, där finns masa attraktioner och spel som vi kan göra hela eftermiddagen!

Ha en jätte bra kväll hemma i Sverige!

Här har ni bilder på helgens inköp, och en fortune(stavas det så) cookie som vi fick med kinamaten




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious