THE PAST DAYS

  2013-06-01 / 06:28:57 / Livet som au pair /

De senaste dagarna har varit otroligt varma.. Har aldrig svettats såhär mycket, känner mig som en fet gorilla! I torsdags så gymmade som vanligt och sen åkte jag och Julia hem till henne sär vi mötte upp Olivia och så låg vi och solade ett tag innan vi började jobba igen, jätte snälla tjejer! Idag efter att jag hämtat Z på skolan åkte vi till gymmets pool, det är värsta hotell poolen med rutschbanor och ute café, vi badade inprincip hela tiden och sen satt vi oss och åt middag, eller ja Z åt middag. Riktigt trevligt faktiskt och så skönt att svalka sig i vattnet!
Nu ikväll kom Hanna hem till mig, vi blev inbjudna till Z uppvisning när hon dansar till Call Me Maybe så den fick vi snällt stå och titta på.. Efter showen åkte vi till Target, det va meningen att vi skulle handla glass och Hanna skulle köpa Flip-Flop.. Men vi kom ut utan glass och jag råkade få med mig en träningströja och ett par träningsbyxor + ny handsprit.. Allt för 210 spänn, ganska billigt ändå.
Sen körde vi till five guys och käkade jätte god hamburgare, efter det körde vi till Swedes och käkade frozen yogurt o sen åkte vi hem till mig, sjukt mätta, och tittade på vänner på tvn.
Imorgon är det block party här på vår gata, ska bli kul faktiskt.. Hanna kommer hit o håller mig sällskap och sen ska vi nog möta upp Olivia och Julia och sola vid en pool..
Nu ska jag njuta av att sova hur länge jag vill, ska bli sååå skönt!
Godnatt, och godmorgon Sverige!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious