Torsdag

  2013-06-06 / 18:21:49 / Livet som au pair /

Snart helg! Igår fyllde äldsta killen 18 år så det blev tårta, men varför i hela friden förstör dom en tårta med massa smörkräm? Smakar fan inte gott.. Så himla söt. Nej tacka gudarna för en hederlig svensk jordgubbstårta, det ska jag göra någon dag!
Mina skattepengar har kommit, yippie kay ye motherfucker(vet inte hur man stavar hela denna frasen) så nu har man ännu mer pengar, jo man tackar!
Farmor och farfar, vill ni Skypa i nästa vecka? Och mamma hälsa mormor att jag ska skicka ett svar på hennes brev.. Jag är så lat.
Jag har precis ätit den äckligaste lunchen någonsin, gjorde först en sallad med avokado och lite sånt, såg sååå äcklig ut så rörde inte ens den, sen gjorde jag spaghetti med ketchup, gott men ren barnmat och onyttigt. För att toppa det hela så tog jag en pizza slice. Fyfan. Ska gå och spy nu, nej men usch. Ska inte äta mer idag. Nu ska jag gå och vila tvätt.

Pussar och kramar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious