TO DO

  2013-03-27 / 18:22:00 / Förberedelser /
Bry er inte om mitt otroligt snygga utseende....
 
Det är nu mindre än tre veckor kvar innan jag lämnar Sverige.. tiden går så otroligt snabbt att jag knappt hinner med, har dock en hel del att göra innan jag lämnar Skåne för New Jersey...
 
-Klippa/Slinga håret
-Köpa presenter till värdfamiljen
-Göra färdigt mitt pre-departure project
-Köpa nödvändiga saker(typ strumpor, toalettartiklar, ögonbrynsfärg)
-Köpa nya svarta jeans
-Köpa ny plattång
-Packa
-Fixa mitt rum så att Linnéa kan flytta in i det
-Kopiera alla olika papper
-Skriva upp viktiga telefonnummer
-Skicka in internationellt körkort
 
Jag har säkert glömt något, ska börja med att få mitt pre-departure project färdigt som är så otroligt tråkigt att göra, och sen nästa vecka ska jag köpa det sista + köpa presenter till värdfamiljen. Sen gäller det att fixa alla papper och packa, sen ska jag nog vara redo, även om det inte känns så just nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious